Jdi na obsah Jdi na menu
 


Část 23

8. 10. 2024

TAJNÝ TUNEL DO EGYPTA
CESTOVÁNÍ ČASEM
Určitě si taky někteří z vás všimli, že při návštěvě některých historických míst - ruin, archeologických nalezišť, hradů, tvrzí, zřícenin, ... máte takový zvláštní pocit. Jako by vás obklopovala nějaká podivná energie. Je to prý způsobeno tím, že ta místa jsou aktivní a  nabízejí připraveným bytostem vstup do akášického pole vědomostí. Pak je tedy jasné, že v závislosti na stupni energizace jemného silového centra v úrovni krku můžeme více či méně přesně prožít ty časy znovu. Pokud je tato čakra silně aktivována, můžeme tato místa dokonce znovu vidět, přesně tak, jak byla před stovkami nebo tisíci lety, oživená lidmi, ulicemi, situacemi a způsoby myšlení.
Vědomí by nám pak umožnilo libovolně cestovat mezi úrovněmi informačního pole, v časových zónách... Jenže! Co by se stalo, kdybychom náhle zjistili historickou pravdu? Nastaly by obrovské problémy, týkaly by se všech oblastí lidské činnosti, mohly by zpustošit veškerý život na této planetě. 
Cézar říká: "Existuje mnoho neuvěřitelných lží, které v dějinách skrývaly základní pravdy. Některé z nich jsou velmi vážné. Viděl jsi některé aspekty tohoto druhu v holografických projekcích v Bucegi."
Dále vysvětluje princip přenosu vědomí v čase pomocí velkého krystalu a válce:
"Potřebná jemná energie je modulována myšlenkou prostřednictvím velkého krystalu. Stačí si přát jít vpřed nebo vzad v daném časovém úseku, a to se děje automaticky, pokud mysl zůstane soustředěná. Stručně řečeno, proces vypadá jako jakýsi ‚rychlý posun vpřed nebo vzad‘ během zvoleného časového období; ale ve skutečnosti je to ještě jednodušší."
Přiblížili jsme se k válci a Cézar pokračoval:
„Než jsem se připojil ke krystalovým senzorům, nebyl jsem si jistý, jaký je účel tohoto zařízení. Rozhodl jsem se instalaci vyzkoušet sám a proto jsem se k ní připojil takto.“
Poté, co to řekl, mi Cézar ukázal široký kovový pás, čelenku, s několika nepravidelně rozmístěnými krystaly pokrytými na horní straně válce Z vycházelo několik menších kovových pásků, ze stejného materiálu, jen silnějších. Vedly do kamenné podlahy. V okolí byly v pravidelných intervalech zabudovány malé barevné krystaly. Cézar vysvětlil, že aby byla projekce provedena včas, záda a páteř musely být ´přilepeny´ k tomuto kovovému pásku.
„Je velmi flexibilní, ale zároveň pevný v tlaku. Použití vypadá velmi jednoduše, skutečnou technologií je struktura kovu, ze kterého je pásek vyroben, a specifické vibrační frekvence krystalů. Ale jsem si naprosto jistý, že existují další jemné aspekty, kterým ještě nerozumíme nebo je nemůžeme pozorovat. Instalace v promítací komoře je složitější, ale teď už vím, že má stejný účel.“
Na Cézarovo znamení jsem se posadil na malou plošinu uvnitř válce, až jsem měl hlavu pod širokým pásem pokrytým krystaly. Viděl jsem, že se to dá naklonit ramenem, které to fixovalo v poloprůhledném materiálu válce. Tento kov měl nepochybně mimořádné vlastnosti, protože mohl být velmi pružný a také velmi tuhý. Jak mi řekl Cézar, vše záleželo na síle stisku.
„Je to ‚inteligentní‘ kov a stále jsme daleko od odhalení všech jeho tajemství,“ řekl, "a jeho interakce s lidskou aurou je úžasná."
Opravdu, i když se kovová čelenka s krystaly nedotýkala mého čela a moje záda nebyla opřena o druhou kovovou lištu, stále jsem cítil jasné, nevysvětlitelné a nepřetržité vzrušení ve svém těle od hlavy až k patě. Zadržel jsem své emoce, jak jsem jen mohl, a požádal Cézara, aby mi o tom dál vyprávěl. „Poměrně rychle jsem pochopil logiku pozic krystalů a to, že způsob, jakým ‚stroj‘ fungoval, nebyl vůbec komplikovaný, jakmile jste k němu byli připojeni. Uvědomil jsem si, že důležitým aspektem byla síla lokalizace mysli. Poté, co jsem se posadil do pozice, kterou jsi nyní intuitivně napojil, zůstal jsem nějakou dobu ve stavu naprosté relaxace, abych pochopil podstatu aktivace vnitřní energie. Pak jsem si uvědomil, že instalace cílí na čakru na úrovni krku a začal jsem pociťovat první zvláštní impulsy změny v okolní realitě. Bylo to, jako bych měl tendenci ‚uklouznout‘ a pak se vrátit k vědomí své pozice a fyzické integrace v této podzemní komoře.
Začal jsem vidět náhodné obrázky z dětství, když jsem byl na základně v B…. Byl jsem poněkud ohromen, ale rychle jsem pochopil, že to byly reflexní pulzy mého podvědomí umocněné hlubokým stavem fyzické a duševní relaxace, ve kterém jsem se nacházel. Odpověď ohledně účelu instalace mi dala skutečnost, že jsem tam znovu v těch dobách svého života a mohl jsem se vidět a chovat se, jako bych tam byl přítomen svým tělem a duší do nejmenšího detailu. Jako bych najednou vstoupil do místnosti, kde se ta část mého života dostala do úplně jiné etapy, než jsem žil v současnosti. Když jsem projevil svou vůli se vrátit, vrátil jsem se do přítomnosti a dokonale jsem si uvědomoval své tělo v této místnosti. Samozřejmě jsem si byl dokonale vědom své identity a svého účelu i během projekce času. Moc dobře jsem věděl, kam v prostoru a čase patřím; ale zároveň jsem cítil všechno kolem sebe a cítil jsem to období v minulosti, jako bych ho právě tehdy prožíval.“
Tak jako v Bucegi, tak i nyní mě Cézar požádal, abych v budoucnu neprozradil nic o tom, co viděl. Potvrdil, že provedl mnoho projekcí do této dimenze, od těch relativně blízkých až po ty velmi vzdálené, a že osud lidstva, zvláště v příštích několika letech, bude skutečně znepokojivý. Zejména mi řekl o některých nejdůležitějších aspektech, které budou určovat vývoj budoucích událostí, ale velmi trval na tom, že o tom nemám nic prozrazovat. Mohu však poznamenat, že dramatické události se úžasným způsobem spojí s událostmi tak překvapivého charakteru, že mnoho lidí nebude
schopni jim správně čelit. Bezprostřední osud lidstva je prý určen naším nedostatkem jednoty a neuvěřitelnou neprůhledností ve vnímání toho, co je dobré, pozitivní a správné.