Jdi na obsah Jdi na menu
 


Část 18

8. 10. 2024
TAJNÝ TUNEL DO EGYPTA
Okultní komora - TABULKY 
 
Cézar ukázal Raduovi průhledný válec uprostřed okultní komnaty. Radu si všiml, že je podobný tomu v Projekční místnosti v Bucegi. Cézar mu vysvětlil, že tohle je přístroj na cestování časem. Radu si okamžitě představil nespočet možností, jak zjistit podstatné historické pravdy i budoucnost před námi.
 
...Celá okultní komnata vypadala spíš jako knihovna s mnoha policemi, které se rozprostíraly po levé straně a na zadních stěnách místnosti. Když jsem šel blíž, všiml jsem si, že ve skutečnosti
ty police byly vytesané přímo do kamenné zdi a byly velmi dobře vyleštěné. Výška každé police nepřesahovala patnáct centimetrů, ale každá police se táhla přes celou stěnu a každá měla pět přihrádek, každou oddělenou širším kamenným sloupem. Co mě ale hned zaujalo, byl obsah těch polic. Viděl jsem tam tisíce, možná desetitisíce kovových tabulek uspořádaných v dokonalém pořádku ve vzdálenosti ne větší než jeden centimetr mezi sebou. Při bližším průzkumu jsem zjistil, že ve skutečnosti tabulky neobsahují žádné nápisy a byly tak vyrovnané, že téměř odrážely obraz, jako zrcadlo...
 
Trujo a poručík Nicoară nakládali tyto tablety do speciálních krabic, které přivezli s sebou. Přistoupil jsem k první sadě kamenných polic a pečlivě jsem se rozhlédl. Všechny tabulky vypadaly identicky. Stejně jako tomu bylo v  Bucegi, ani zde jsem nezaznamenal žádný prach nebo nečistoty. Všechno se zdálo být aseptické, dokonale čisté a velmi dobře uspořádané. To mě ohromilo od samého začátku, ale brzy jsem si uvědomil, že poloorganický film napuštěný do kamenných zdí neumožňuje hromadění prachu ani množení mikro nebo makroorganismů. Neuvěřitelné stáří stavby a tento aspekt byly toho nejlepším důkazem.
 
Radu se pokusil vytáhnout tabulku z police, ale nešlo to. Zjistil, že ji lze vyjmout jen kolmo k polici. 
"Každá z nich má na kamenné polici označení obsahující tmavší zbarvený povrch, vypadalo to, že byl speciálně upraven nebo měl magnetické vlastnosti, které bránily vyjmutí tabulky v jakémkoli jiném směru než v kolmém."
 
"Sklon použité síly musí být ve stejném směru jako značka pro vyjmutí tabulky," vysvětlil Trujo trochu akademicky. „Jinak s nimi nemůže pohnout téměř nic. Až dosud se nám nepodařilo zjistit, jak toho dosáhli.“
 
Otáčel  jsem kovovou tabulku ze všech stran, aniž bych čemukoli rozuměl. Vypadalo to jako lesklá stříbrá kazeta na cigarety o straně asi dvanáct centimetrů a tloušťce asi sedm až osm milimetrů. Na spodní straně, která se vysouvala ze štěrbiny, kde tabulka stála v polici, měla dvě tenké paralelní štěrbiny, ale to byl jediný rozlišovací znak na nich. Ztraceně jsem se podíval na obrovské množství tablet na kamenných policích. Jaký byl jejich účel? Zdálo se, že tvoří obrovskou knihovnu, ale jak lze informace číst? Požádal jsem poručíka Nicoară, aby mi to vysvětlil.
 
„Z minulé expedice jsme přivezli několik desítek tabulek, abychom je mohli prozkoumat. Jsou vyrobeny z platiny, ale obsahují také zirkonium a lanthan. Kromě toho obsahuje nějaký prvek, který je zřejmě paměťové médium, ale není v tabulce prvků na Zemi. Pragmaticky vzato jde o velmi cenné informační depozitáře, obsahující informace z různých dob historie naší planety i samotného vesmíru. Vše podléhá nejpřísnějšímu utajení a většinu z nich přepravíme zpět s námi jako velmi přísně zaevidované. Podstatné je, že kdybyste chtěli změnit jejich místo na poličce, bylo by to nemožné, protože každá tabulka dokonale rozpozná svou výchozí polohu.“
 
Radu se zeptal, jak dokázali tedy informace z tabulek přečíst. 
Ani my jsme nechápali, jak je to možné. Logicky tam mělo být něco, co ‚čte‘ zašifrované informace, ale nic jsme neobjevili, dokud jeden z členů výpravy omylem nezatlačil svisle na jednu z kovových tabulek. Pak se na úrovni země před tabletem náhle promítl hologram. Byl docela vysoký a zobrazoval část vesmíru. Byl dynamický a ukazoval časový proces rotace hvězdného mraku. Nevím, jak toho dosáhli. Bylo to, jako by natáčeli velmi dlouhou dobu velmi pomalým procesem a poté obraz přehrávali vysokou rychlostí. Získáte celkový přehled o celé akci. Sledovali jsme to asi dvě hodiny, ale nezdálo se, že by se hologram blížil ke konci. Američané potřebovali více než jeden rok na improvizaci přijatelného rozhraní pro uvolnění holografických informací z jediného tabletu. A projekce trvala skoro dva dny bez přerušení. Je to fenomenální! Abychom všechno viděli, mohli bychom strávit stovky nebo možná i tisíce let sledováním všech hologramů zobrazených na tabulkách v této komoře bez jakýchkoli přestávek. Pokud jsem pochopil, nyní hledají způsob ‚rychlého přehrávání‘. Pokud to neobjeví, pak máme jedinou šanci, pokud je přehrajeme náhodně.“
 
Moje intuice mi říkala, že Okultní komnata byla postavena a vybavena pro úplně jiný účel. Kromě toho, že šlo o „univerzální archiv“, jaký byl jeho skutečný účel? Co před více než třiceti tisíci lety přimělo mimozemskou civilizaci vybudovat tuto podzemní stavbu, skutečný informační a technologický depozitář?
 
Myslel jsem, že účelem Okultní komory bylo uchovat obrovské množství univerzálních informací; a k této myšlence bych mohl přidat skutečnost, že tunel vedoucí do této komnaty měl zvláštní povahu, která byla na půli cesty mezi fyzickým a jemnohmotným světem. Možná byla tato možnost zvolena proto, aby byl archiv v Okultní komoře lépe chráněn před nepřízní času. Zeptal jsem se obou poručíků, jaký je jejich názor v tomto ohledu, ale řekli mi, že zatím nikdo nemá jistou odpověď a že očekávání od informací na kovových tabulkách jsou velmi vysoká.
 
Náhodně jsem stiskl jeden z tabletů a ucítil jsem, jak se něco spouští. Kovová tableta lehce fosforeskovala a za mnou se okamžitě objevil holografický obraz. Obraz byl vyšší než já a promítal se na plochu téměř tří metrů čtverečních. Byl to znepokojivý obraz galaxie viděný z vyššího referenčního bodu. Nebyla to spirální galaxie, ale nepravidelná. Absolutní čerň vesmírné prázdnoty kolem mě vyvolávala stísněnost pocit prázdnoty. Bylo to jako všemocná strašná přítomnost, která jako by pohltila všechno kolem. Cítil jsem, i když ne zcela jasně, že v té galaxii panuje velké napětí. Čas od času se v galaxii objevovaly masivní exploze, které se jevily jako silné luminiscence. Určitě to byly supernovy, ale jejich počet se mi zdál příliš vysoký, dokonce i v měřítku kosmického času, ve kterém jsem předpokládal, že se kosmický obraz odehrává. Byl jsem si jistý, že na tom obrázku není něco v pořádku. Téměř v celé galaxii bylo příliš mnoho světla, které mělo stejnou intenzitu. Trujo a Nicoară také přestali pracovat a užasle se dívali na projekci. 
 
Začínalo mi být jasné, že holografické obrazy obsahují i jakýsi jemný emocionální náboj odpovídající obrazům, které zobrazovaly. Ta projekce ve mně například vyvolala pocit paniky, utrpení a vnitřního boje. V té galaxii se dělo něco chaotického, jako by se věci vymkly kontrole. Říkal jsem si, že pro zašifrování a uchování této kolosální události v životě vesmíru musí existovat nějaký velmi dobře definovaný význam. Odhaduji, že jsem byl  svědkem „smrti“ galaxie, ale zjevně velmi násilného konce. Měl jsem příležitost zjistit strašlivou příčinu, která spustila onen kolosální řetězec událostí, který nepochybně trval miliony či desítky milionů let, ale raději jsem „přenos“ zastavil opětovným stisknutím tabletu. Potřeboval jsem se uklidnit.