Část 31
TAJNÝ PŘEDMĚT TAJEMSTVÍ DLOUHOVĚKOSTI
Podivný předmět na první pohled připomínal ornamentální sochu. Byl vyroben z kovové krychle a jeho strana o délce přibližně 15 centimetrů vypadala jako síť s velkým kosočtvercovým okem. Uvnitř této krychle byla "vepsána" koule ze stejného kovu. Stejně jako kostka byl její vnější obrys síť, ale její oka byla menší. Do koule byl vepsán čtyřstěn, dokonalá reprezentace miniaturní pyramidy s vrcholem směřujícím vzhůru.
Čtyřstěn byl hlavním prvkem, ústředním prvkem souboru. Kromě toho, že její povrch byl neprůhledný, byla malá pyramida vyrobena z jiného druhu kovu než krychle a koule. U druhého z nich měl kov načervenalé reflexy, které připomínaly měď. Dokonce i s matným povrchem stále vytvářel podivná světla a stíny mezi sítěmi tvořícími krychli a kouli.
Na otázku, jaký druh technologie byl použit při získávání kovu a přesné montáži všech součástí předmětu, Elinor odpověděl, že tato informace je součástí tajemství zasvěcení a nelze ji prozradit. Přesto zmínil, že „horkým místem“ je malá pyramida, tajné „srdce“, které zajišťuje tajemný vliv na život toho, pro kterého byl objekt vytvořen.
Pyramida měla fascinující barvu podobnou tyrkysové, která s každým malým pohybem odrážela světlo tím nejneočekávanějším způsobem. Ale nebylo to díky dokonalé úpravě jejího povrchu, ale jedna z vlastností tajemné slitiny, ze které byla pyramida vyrobena. Kombinace načervenalé barvy sítě, ze které se skládala krychle a koule, v kombinaci s tyrkysovou (někdy přecházející do tmavě modré) pyramidy, to vše v bledém světle místnosti, mělo zvláštní vliv na psychiku a nutilo člověka ke snění.
Elinor vysvětlil:
„I když není naladěn na vaši specifickou frekvenci vibrací, objekt stále vytváří určitý druh jemné interakce, zejména s vnímavou osobou. Představte si to jako typ relé nebo fyzického prostředníka, který je velmi jemně vyladěn k přenosu určitých kosmických energií, kterých si vědci ani neuvědomují. Proto jeho jemná struktura způsobí téměř okamžitou specifickou reakci v té, ke které má blízko. Pokud vy, který nejste naladěn na ‚vlnovou délku‘ objektu, velmi rychle pocítíte jeho vliv, představte si, jak já vnímám jeho jemné charakteristické působení. Je to jako silné spojení mezi mnou a tímto předmětem, které cítím jako velmi specifickou a velmi příjemnou vibraci v celém svém těle. ‚Vyživuje‘ mě a trvale podporuje; a to, co cítím především, je stav dokonalé rovnováhy všech funkcí a procesů organismu.“
Předmět byl, navzdory materiálu, velmi lehký. Na otázku, zda je pyramida uvnitř prázdná, odpověděl Elinor, že to nemůže prozradit, protože to je nejdůležitější tajemství, které je třeba zachovat; ne nutně s ohledem na obsah pyramidy, ale na způsob, jak získat to, co je uvnitř.
Dále říká Elinor:
Pyramida není kompaktní. Její stěny jsou vyrobeny z lidem neznámé slitiny a uvnitř, přímo uprostřed, je zasazen velmi zvláštní fialový krystal. Způsob získání tohoto krystalu je velkou výhodou cesty, kterou jdu, protože tento krystal je ten, který personalizuje předmět. Je to, co ‚přitahuje‘ specifické záření; a zároveň překóduje vliv určité jemné energie Vesmíru na vlastní frekvenci vibrací majitele. Bez toho by předmět nebyl schopen vytvořit efekt, o kterém nyní víte, že dělá. Na druhou stranu, krystal sám o sobě nemůže být účinný bez zvláštní interakce se slitinou pyramidy. Celý předmět velmi přesně ‚vibruje‘ a ladění frekvence je plynule upravováno tajnou slitinou. Dá se dokonce říci, že má určitý druh „inteligence“, protože reaguje na sebemenší energetické změny živého organismu, pro které byl on i krystal personalizovány pomocí velmi tajné alchymistické metodologie. Pokud položíte předmět na stůl a necháte jej v klidu, všimnete si, že slitina se stále ‚pohybuje‘ nebo alespoň vytváří pocit pohybu.
V jednom díle BUCEGI byl zmíněn materiál, pokrývající Velkou galerii a jeho "chování" bylo podobné, jako u této slitiny. Stejné inteligentní chování, stejný druh vlivu na kohokoliv v blízkosti. ROzdíl byl jen v tom, že materiál v galerii měl nějakou organickou složku, předmět nikoliv, ten byl z čistého kovu.Elinor prozradil, že všechny části předmětu jsou alchymisticky získány podle velmi přesných receptur, což zahrnuje i fialový krystal nalezený v pyramidě. Ten je nejobtížnější získat, ale proces není tak dlouhý. Ten, kdo zná toto tajemství, je již skutečným mistrem alchymie.
Pokud ovšem ten, kdo má předmět, nedosáhne dokonalosti ve Velkém alchymistickém díle, nebude mít žádného vlastního následovníka, protože nebude schopen vyrobit předmět nebo bude schopen vyrobit pouze některé jeho součásti. . Nebude schopen získat centrální krystal, i když budou k dispozici všechny teoretické znalosti „receptu“. Důvodem je, že by mu chyběla podstatná jemná složka, která je zásadní pro personalizaci objektu, kvalita, kterou lze získat pouze tehdy, když je dosaženo duchovně. Bez ohledu na jeho snahu získat fialový krystal; ať už bude experiment opakovat tisíckrát a tisíckrát, nebude schopen objekt personalizovat a nebude to mít žádný účinek.
Ale právě proto, že existuje tato podmínka, je žákovi dán extrémně dlouhý život ve fyzickém těle, takže zralost a zkušenost, které pak dosáhne, přispívá k realizaci Velkého alchymistického díla. Je to naprosto nezbytné, aby byl člověk plně úspěšný při výrobě předmětu. Konečný výsledek je vždy korunován úspěchem, pokud krystal získá fialovou barvu.