Jdi na obsah Jdi na menu
 


Část 10

10. 10. 2024

Mnoho vědců si například představuje, že Země je plná sopečného magmatu vycházejícího z určité hloubky. Uvažují tímto způsobem, protože si všimli, že když sestoupíte do dolu nebo kopáte dolů, teplota neustále stoupá. To je vedlo k extrapolaci, že to bude platit v hloubkách stovek nebo dokonce tisíců kilometrů uvnitř Země, přičemž si mysleli, že vše bude stejné a že postupné zvyšování teploty bude pokračovat až do jádra planety. Historicky se také předpokládalo, že Atlantský oceán pokračuje až do konce světa. A staří Řekové také předpokládali, že teplé počasí v saharské poušti se bude nadále oteplovat, jak bude postupovat na jih k tomu, co dnes známe jako Antarktida. Velkým problémem dnešních vědců je, že předpokládají, že mají logický a racionální základ, na kterém zakládají takové extrapolace. Vzhledem k tomu, že láva má průměrnou teplotu 1 100 °C, když je vypuzována sopkami, nabádá nás to k otázce: Pokud má kůra tuto teplotu, jaká by měla být teplota uvnitř planety v hloubkách 2000 kilometrů nebo více (přičemž je třeba mít na paměti, že moderní věda v tomto případě používá princip extrapolace)? Je zřejmé, že všechny tyto hodnoty a teoretizování o tomto jevu jsou předpoklady,které jsou založeny na Newtonově teorii gravitace.KOMPLIKACE VRTÁNÍ

Před několika desetiletími některé země investovaly do vrtů do zemské kůry, aby ověřily vědeckou teorii vnitřní struktury naší planety. Vrtání do kůry však odhalilo významný rozdíl mezi skutečnou zkušeností a předpoklady vědců. Všeobecně uznávanou teorií bylo, že teplota uvnitř Země se zvyšuje o jeden stupeň Celsia na každých sto metrů. Vrtání vedené Rusy nicméně ukázalo, že za třemi kilometry se teplota zvyšuje o 2,5 °C na každých sto metrů, tedy dvaapůlkrát rychleji. V hloubce deseti kilometrů byla teplota již 180° Celsia a ne 100°, jak by se očekávalo, aby to bylo v souladu s moderní teorií. Což je téměř dvakrát tak velké než to, co naznačovala vědecká teorie.
S ohledem na taková fakta, jakou hodnotu lze takové teorii přikládat?!
Navzdory výše uvedeným experimentům nikdo neudělal nic pro to, aby veřejnost o těchto informacích věděla, ani se o tomto tématu nediskutovalo a nic se nikde nevysvětlovalo. Místo toho byla zachována stejná míra dezinformací a vědecké neznalosti.
 
Němci také vrtali do zemské kůry a s pozoruhodnými výsledky. V hloubce čtyř kilometrů zjistili, že teplota již vystoupala na 100 °C, ale v menší hloubce, například 3,5 kilometru, byla teplota ještě vyšší a měla hodnotu 118 °C. Při tomto vrtání v Německu bylo zjištěno, že teplota rychle stoupá z hloubky 500 metrů; a poté se snižuje. Takové výsledky se zdají být neuvěřitelné, alespoň ve vztahu
k tomu, co věda předpověděla. Nejenže se tato zjištění neslučují s vědeckou teorií, ale ukazuje se, že jdou proti ní.
Ukázalo se také, že ani hustota hmoty není v souladu s předpověďmi vědců. Předpokládali, že hustota hornin by se měla zvyšovat s rostoucím tlakem, ale Rusové zjistili, že až do hloubky pěti kilometrů se hustota hornin neustále zvyšovala. Poté se snižuje, pravděpodobně kvůli jejich vyšší pórovitosti. Ani jeden z těchto výsledků však nedokázal prolomit tvrdohlavost a rigiditu spojenou s určitými koncepcemi vědců. V zásadě se nechtějí vzdát základních myšlenek, na nichž je založena jejich teorie; a místo toho neustále tvrdí, že jak teplota, tak hustota hornin se zvyšují, jak člověk proniká hlouběji do středu Země. A i když jsou to jen jakési jednoduché předpoklady, jsou všeobecně přijímány jako nesporné pravdy! A ani žádný vědec neověřil, zda je taková teorie pravdivá. Navíc i jednoduchá ověření pomocí povrchového vrtacího testu zcela zneplatnily tento vědecký model.
Proto nic v teorii, kterou věda předpokládala, když se snaží porozumět tomu, co je na naší planetě, neplatí, ani není založena na opravdovém pozorování. Jak již bylo poznamenáno, k nesrovnalostem s touto vědeckou teorií došlo již během prvních deseti kilometrů vrtání. Co bychom tedy měli říci k tomu, co se může stát v příštích 5 000 kilometrech? 
 
Jak je možné, že taková vědecká fraška je neustále udržována a vyučována ve školách i na univerzitách? Jak je tedy možné, že se takové falešné hypotézy tak neuctivým způsobem používají k manipulaci se všemi, kdo projevují určitou inteligenci a dobrý úmysl dozvědět se pravdu?